6 Şubat 2011 Pazar

ARAP BACI SES İSTİYOR!!!SESSS SEESSS ORDAKİLER

Baktım ki 15 tatil geldi hatta ilk haftası geçti bile ama ben naptım?bir dönüş yok blogun halini hatrını sormak yok.Hadi geleyim bir ses vereyim bari .Tatilin ilk cuması Beykoza gittik.Minik Yiğit'te oradaydı.Saçlarını kestirmişler ama yinede lülelerini bırakmışlar.Boy aynı yüz aynı.Hiçbir değişiklik yok.Buse ise dahada cadılaştı.Pazartesi Kadiköydeydik.Orayıda annemle bir güzel tırtıkladık hemde yarın akşam misafirlerimiz gelcek olmasına rağmen.Akşam misafirlerin yarın geleceği haberlerini aldık.Salı günümüz annemle hazırlık yaparak geçti.Menümüzüde yazıyım bari;kurabiye,ev yapımı baklava(en güzeli),mercimek köftesi,su böreği,gül böreği,kıymalı poğça bunlar sadece hatırladıklarım...Mercimek köftesi ilk deneyimimizdi.Annemin tarif sitesi saolsun birebir uydu harika oldu.(İsteyenlere sitenin adını verebilirim).Sonraki sabah anneannemlere uçtuk.Ama ne yazıkki dedem yazlıktaydı.Ve orası okadar güzelmişki çok mutluydu.Neyse anneannem her istediğimizi yaptı krallar gibi ağırlandık.Bir de beylikdüzündeki Armine,Tekbir avm ler vee Torium ..Hiç merak edilecek gibi bir yer değil.Benden tavsiye gitmeyin.Ha şu var Flo,Koton vb. mağazalara hem çoook büyük hemde ucuzluklar var.E bilemiyeceğim artık.Benim ipimle kuyuya inilmez sonuçta delidir ne yapsa yeridir.Ve cumartesi evdeydik.Pazar ben dersanenin zevkli bir organizasyon dediği  sadece vıp sınıflarından2-3 kişinin katıldığı sınava katıldım.Tam bir İĞRENÇLİKTİ.Önce saatlerce süren bir seminer.Ve sürprüs kişi dedikleri eğitim koçu hiç tanınmayan bir ada.Ardından yemek fakat 4 çeşit alınması gerektiği bilinmeyen.Biz arkadaşımla mecvuren tatlıardam mahrum kaldık.:)ardından ıyyyk sınav.Berbat geçti dualarınızı bekliyorum.Vee şimdi Sefaköye yolculuk..Armoniparkta yanında..hımm tekrar yazmak isterim.Fotoları şimdi yükleyemiyorum ama bir daha yazmıyacak dahi olsam yüklemeye çalışırım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yayınımı okuyup küçükte olsa yorumlar yapmanız beni çok mutlu eder.Yorum yazanlara teşekkür ederim.İsim vermeyenlere hafiften uyuz olurum kötü amaçlı yorum olmadığı sürece sorun yok demektir.:)sizleri seviyoruuummmm..:)

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts with Thumbnails