26 Temmuz 2013 Cuma

Kore Dizilerine Saran Dırdırcı Kız

An nyong haseyo!(merhaba.Uzun zamandır bloğa yazamıyorum.Aslında ramazanda insanın canı hiçbir şey yapmak istemiyor.Genelde günlerim Kore dizisi izleyerek ya da internette takılarak geçiyor.Şimdiye kadar birçok güzel iftar davetine katıldık ve kendi evimizde verdik.Onları paylaşmayı da çok istiyorum ama bir de o gücü kendimde bulabilsem.
Her neyse son günlerde çapraz komşumun tavsiyesiyle Boys Over Flowers ile başladığım kore dizilerine son hız devam ediyorum.Oruçluyken yedikleri yemekleri o kadar canım çekiyor ki.Özellikle yumurta rulosu ve balık kekini acayip merak ediyorum.Öyle bir yiyorlar ki sanırsın kıtlıktan çıkmışlar işin tuhafı hepsi de tığ gibi :( 2. olarak izlediğim dizi de My Girl 'di ki o da bir harikaydı.Az önce Full House bitirdim ağzım açık bir şekilde.Zaten genelde 15 -16 bölüm oluyorlar bir tek Boys Over Flowers 25 bölüm.Bence mutlaka ondan başlamalısınız.Ben de ön yargılıydım ama şimdi kafamı kaldıramıyorum.Sonraki postlarda görüşürüz






Sırayla yumurta rulosu , balık keki ve ramen :)




 

1 yorum:

  1. Rameni denedim ama nedense aromasını bir türlü sevemedim buna rağmen onlar yerken canım çekiyor , çok iştah açıcı yiyorlar :) sevgiler

    YanıtlaSil

Yayınımı okuyup küçükte olsa yorumlar yapmanız beni çok mutlu eder.Yorum yazanlara teşekkür ederim.İsim vermeyenlere hafiften uyuz olurum kötü amaçlı yorum olmadığı sürece sorun yok demektir.:)sizleri seviyoruuummmm..:)

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts with Thumbnails