1 Temmuz 2010 Perşembe

SULU BİR GEZİİ

     Kaç zamandır gezmek ve alışveriş yapmak istediğim bir yer vardı.Tam annemle dün  hazır anneannem kardeşlerime bakarken gezelim dedik.Fakat bizlere engel olmak isteyen doğa koşulları yüzünden gezimizin sonunda böyüük kazalar atlattık.Hala yaşadığımız şanslı olduğumuzu gösteriyor kanımca.Neyse beuylikdüzünden uzuunn bir yolculuk sonrası ulaştık gezdik alacaklarımız aldık falan dönüş otobüsüne bindik.Tam oturduk koltuklarımıza şarıl şarıl yağmur yağmaya başladı.Yakınımızda bir yere şimşek düştü acaip korkunç bir ses çıktı anneme çok tırstıımı söyledim.Ardından bir 10 dk gittik bir araç alt geçidine geldik.Deniz gibi olmuş mübarek.Şöför nasıl geççez die düşünüyor bizden daha yüksek ve cesaretli bir minibüs atılganlık yaptı fakat hali meydanda oracıkta kalıverdi.Bizim şöförü gaza getiren yoldaki adamın teki sonucunda bazı kişiler indi şöför hızlandı aniden otobüs dizaltıma kadar su ile doldu.Millet çığlık çığlığa ben gülüorum annem bana bakıyor.Ardından bir geri hamle yapınca şöför, arkada biriken sular geri öne geldi o zaman herkeşler isyan etti.Neyse önümüzdeki dede bana sen sandaletlisin bedavaya ayağını yıkattın dedi.Biz otobüsce mutluyduk.Fakat sonradan bir şişko kadın geldi yer bulmak için tüm millete bağırdı hizaya soktu.Annemle bize birşey deseydi annem dururmuydu bilmiyorum.Ama herkeste bir gerginlik oluştu tüm otobüs kıl kaptık.Bu kadann zevkli bir geziydi işte..:):):)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yayınımı okuyup küçükte olsa yorumlar yapmanız beni çok mutlu eder.Yorum yazanlara teşekkür ederim.İsim vermeyenlere hafiften uyuz olurum kötü amaçlı yorum olmadığı sürece sorun yok demektir.:)sizleri seviyoruuummmm..:)

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts with Thumbnails