1 Temmuz 2010 Perşembe

UĞUR BÖCÜK BUSEDEN SONRA KURBAĞACIK YİVİT :):):):)

     Bu bücürcükleri pijamalı görmek çokk hoşuma gidiyor.Şimdi sıra Küçük Yivitçikte(yiğite hep öle deriz baba-kız) Ama bana çok şirin geldi.Aslında Busiş ve Yivit bana çok tatlı geliyorlar.Fakat başkalarının gözünde herkesin kardeşi kendine tatlı diye düşünenler olabilir ama unutmasınlar Yivit kuzenim ayrıca blog yazmakta az çok günlük gibi birşey...O  yüzden bazıları bloğa bakıp bana böyle yorumlar yaptıklarında delleniyorum.Neyse bence çookk şirinler ikiside...:):):):)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yayınımı okuyup küçükte olsa yorumlar yapmanız beni çok mutlu eder.Yorum yazanlara teşekkür ederim.İsim vermeyenlere hafiften uyuz olurum kötü amaçlı yorum olmadığı sürece sorun yok demektir.:)sizleri seviyoruuummmm..:)

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts with Thumbnails