26 Haziran 2010 Cumartesi

BİR MAHARET DAHA




Eveeettt bu yaz çok kilo alacağa benziyoruz çünkü annemle sürekli yeni bişiyler deniyoruzz..Bu seferde çapraz ve yan komşumuzun mahlepli kurabiyelerini yaptık.Açıkçası benim damak tadıma tuzlu kurabiyeler pek uymaz bu yüzden 4 günden en çok 3 tane yemişimdir.Resimleri uzaktan çektimki benim yaptığım yamuk yumuk olanları görmeyin.Ya 1 ya 2 tanesi annemi  yaptıklarına benzedi.Yani şunu diyebilirimki yakından çekseydim benim yaptıklarım diğerlerinin anormal çeşidi olduğu için hemen anlardınız.Amma da çok konuştum haa....:):):)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yayınımı okuyup küçükte olsa yorumlar yapmanız beni çok mutlu eder.Yorum yazanlara teşekkür ederim.İsim vermeyenlere hafiften uyuz olurum kötü amaçlı yorum olmadığı sürece sorun yok demektir.:)sizleri seviyoruuummmm..:)

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts with Thumbnails