28 Haziran 2010 Pazartesi

ÇALIŞKAN BÖCÜĞÜM

               Haftasonu Beykozdaki diğer evimizde çalışkan böcük Buse direk bahçeye daldı.Sopalar dikti bizden gizli attığı kiraz çekirdeklerinden ağaç çıkmasını beklediğini annemden öğrendim.Çok güzel vakit geçiriyor.İzlemesi acaip zevkliiii:):):)Gerçi ben orayı pek sevmem.Genelde diğer evde kalırım çünkü bana  doğa veya deniz manzarası ilginç gelmiyor.Buseyide annemlerin zoruyla gittiğimde izliyorum.Ayrıca ona bulaşmakta ayrı bir zevkkk..HAAADEEEE GİT BASIMDANNN ANNE SU HADEYE BİSEY SÖLEEEE :)):):)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yayınımı okuyup küçükte olsa yorumlar yapmanız beni çok mutlu eder.Yorum yazanlara teşekkür ederim.İsim vermeyenlere hafiften uyuz olurum kötü amaçlı yorum olmadığı sürece sorun yok demektir.:)sizleri seviyoruuummmm..:)

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts with Thumbnails