29 Haziran 2010 Salı

UĞUR BÖCÜK BUSE :)



Siz bizim bücürün pijama giymiş olmasına bakmayın o pijamaları annem her ne kadarda uyuması için giydirsede Buse onları kıyafet değişimi için giyer.Ayrıca üstüne üstlük kendi uyumadığı gibi kimseleri uyutmaz bu fotoğrafı dün gece anneannemlerde giydim Buse Hiloş teyzemle yatcam diye tutturdu fakat onun amacı uyumamaktı.Teyzem uyuduğu halde Buse odadan kaçıp yanımıza geldi.O kaçış hallerinide çekmek isterdim ama yorgundum tabi anlatabilirim .Tam pembe pantere benziyor parmak uçlarında yürüyerek odadan kafasını uzatıp etrafı kolaçan ediyor daha sonra kacfası nereye eserse oraya gidiyor.Annem onun o haline görünce bu sefer kendisiyle yatırdı.Fakat Buse bu korkulur yine ayaklandı ve yanımıza geldi.En son ben yatmıştım artık kaçta ve kiminle uyudu bilemiyorum...Ama ne olursa olsun o dünyanın en sarışın en şeker ve en güzel kardeşi onu herşeyden çok seviyorum...:):):)O uğur böcüklü pijamaları ile uyumlu olsun die yazıyı kırmızı yazdım....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yayınımı okuyup küçükte olsa yorumlar yapmanız beni çok mutlu eder.Yorum yazanlara teşekkür ederim.İsim vermeyenlere hafiften uyuz olurum kötü amaçlı yorum olmadığı sürece sorun yok demektir.:)sizleri seviyoruuummmm..:)

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts with Thumbnails