28 Haziran 2010 Pazartesi

YEMEKK VE EĞLENCE

21 Pazartesi kuzenimde bizle beraber koruda karne yemeğine gittik.Garson babama ve anneme biz sibi burda hep görüyoruz fakat çocukların sayısı artmış dedi.Babamda Zeynep'in yeğeni olduğunu söyledi.Daha öncede amcalar hacdayken kuzenlerimle birlikte marketteyken anneme hepsi sizin çocuğunuz mu demişlerdi.Gerçi o zaman Buse ve Yiğit yoktu.Yalnızca ben Sude Zeynep ve İbo(Yiğit ona ABO der bende küçükken öyle diyormuşum) vardı.Her neyse ne anlatıyordum nereye geldim.:):):)Güzel bir yemek yedik ve eğlence asıl ardından başladı.Hava karardı.Beraber sahilde yürüdük,takıcılara baktık,parktaki kaydırakta tren oynadık(kocaman kocamann heheh)peşimize çocuklar takıldı.Küçük bit kız vardı kıza git sen sonra kay diyoruz anlamıyor.Allah'ım yhaa.Koruyu söylemeyi unuttum.Koruda koşuşturduk güldük oyun oynadık spor aletlerine bindik (gecenin bir yarısı) fotoğraf çekildik.ÇÇÇÇOOOKKK GÖZELDİİ.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yayınımı okuyup küçükte olsa yorumlar yapmanız beni çok mutlu eder.Yorum yazanlara teşekkür ederim.İsim vermeyenlere hafiften uyuz olurum kötü amaçlı yorum olmadığı sürece sorun yok demektir.:)sizleri seviyoruuummmm..:)

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts with Thumbnails