4 Ağustos 2010 Çarşamba

BUSE VE DALAŞTIĞI YAŞITLARI

Waw kardeşime bak be doğuştan basketçi :):)


               Aslında fotoğraflardan Busenin her ne kadarda yazlıkta arkadaşlarıyla oynadığı gözüksede Buse onlarla kavga ediyor, çocuklardan O HADE ABAMIN BASKETBOY TOPU diyerek topu almaya çalışıyordu.Yine de bu tablolar kaçmaz diye düşündüm.Ha birde bunların kaplumbağa hikayesi var tabi.Sitede evin önünde(yazlıkta) bir kaplumbağa bulan dedem hemen ilgiyi üstüne çekti.Tabi Buse ve oradaki sarışın Busenin yaşıtı oturan çocuk (kendisi Batın olur ) arasında bir çatışma başladı BENİM KAPLUMBAĞAM .HAYIR BENİM KAPLUMBAĞAM cinsinden...:):):)

Buse'min şu topu versen artık ne dersin hahh tavırları


Şu karede uyumlu kardeşim poz verdi fakat Batın'ı  ikna edemedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yayınımı okuyup küçükte olsa yorumlar yapmanız beni çok mutlu eder.Yorum yazanlara teşekkür ederim.İsim vermeyenlere hafiften uyuz olurum kötü amaçlı yorum olmadığı sürece sorun yok demektir.:)sizleri seviyoruuummmm..:)

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts with Thumbnails