8 Ağustos 2010 Pazar

OLİMPİYAT STADI'NDA KARADENİZ FIRTINASI ESTİ

Dün akşam  Olimpiyat Stadındaki SÜPER KUPA maçına ben,babam,kardeşim Sude,amcam,kuzenlerim Zeynep ve İbrahim gittik.Ve hep beraber SÜPER TRABZONU izledik.Aslında o kadar çok trafik vardı ki ilk yarının 30.dk sında gittik.Ama zaten 30 dk da bir şey olmamıştı.Üç golde Teofilo Gutierrez'den geldi.Biz zaten daha ilk golde çılgına dönmüştük.Aslında ben bütün maç boyunca çığlık çığlığa tezaurat yaptığım için birşey farketmedi ama ardından 2. ve 3. golde gelince bu sefer başladık'Yar saçların lülee lüle Bursa sana gülee güle'Sude Zeynep ve ben bir sırada oturduk kuzenim İbo arkamızdaydı.Babamla amcamda buldukları tüm yerleri denediler.Ama bence en iyisi ilk geldiğimizde babam amcam ben merdivenlerdeydik orasıydı.OOh bütün saha ayağımızın altındaydı.Sandalyelerde bazen önümüze kafalar geçiyordu falan o yüzden merdivenler iyiydi.Maç bitti zaten 2. golden sonra Bursa taraftarlarının (zaten az olmalarına rağmen) yarısı gitti.3. golden sonra kalan yarısı da gitti.Maç bitti futbolcular madalyalarına alıyorlardı kupada gelmişti bizde sandalyelerin üstüne çıktık yine.Amaa çççoookk mutluyuz..Hahh bende neyi unuttum diyorum.2. gol 61. dk kutlamalarında biz coşarken 62.dk'da geldi..Artı bir mutluluk geldi süperdi.Neyse maç bitti coşkulu taraftarlarla beraber stadı boşaltıyoruz.Kupayı kaldırınca yapılan gösterilerde tam bir harikaydı bu arada.Neyse çıktık midemiz kazındığı için arabanın arkasındaki Sarozdan getirdiğimiz kavun geldi aklımıza.Plastik bıçak kırıldı.Amcam kavunu yardı.Herkes eline birer parça alıp yedi çok zevkliydi.Tabi arabada yok yok kaşıkla çekirdeklerini çıkardık ıslak mendille temizlendik.Ve sıra arabaya yerleşmedeydi.Tek araba bizim arabayla geldik.Ama gelirken çok sıkıştık.Bende bizim arabanın bagajı geniş olduğu için babamdan orayı hazırlamasını rica ettim.Ben orada trafikte uyudum.Gerçi staddan çıkarken coşkulu taraftarlarla beraber araba baya renkli ve hareketliydi sonra uyudum.Eve kaçta geldiğimizi bilmiyorum ama çok geçti bir anda kafama esti temiz yatmak için banyoya girdim.OOhh ayıldım biraz çok rahatladım.İşlerimi halledip hemen yattım ve süperr bir gecenin ardından güzeelce mışıl mışıl bir uyku çektim.Daha öncede birçok maça gitmeme rağmen bu maç farklıydı.Tam bir Haarikkayydı...:):):)

KUTLAMALAR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yayınımı okuyup küçükte olsa yorumlar yapmanız beni çok mutlu eder.Yorum yazanlara teşekkür ederim.İsim vermeyenlere hafiften uyuz olurum kötü amaçlı yorum olmadığı sürece sorun yok demektir.:)sizleri seviyoruuummmm..:)

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts with Thumbnails