8 Ağustos 2010 Pazar

MAÇIN GİRİŞ ÇIKIŞINDAKİ EĞLENCELİ OLAYLAR

     Eveeett su maceramızı sizlerle paylaşmak istiyorum.Maç anımı yazdım ama eklemek istediğim birşeyler var.50 kuruşa aldığımız su çıkışta nedense 1 tl olmuştu.Bu da zafer coşkusu heralde diye düşünüyorum.Ayrıca daha stata girişte çekirdekçiler konuşurken duyduk'Abi bu Trabzonspor maçlarında hiç çekirdek yenmiyor ya çekirdekleri satamadım' hahah tam bir komediydi.Aslında bir yandan da yazık ama.Bizde aramızda konuşuyoruz arabada, Lazların ne işi olur çekirdekle abi sen bardakta kuymak,mısır ekmeği tipi şeyler sat...:):)):)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yayınımı okuyup küçükte olsa yorumlar yapmanız beni çok mutlu eder.Yorum yazanlara teşekkür ederim.İsim vermeyenlere hafiften uyuz olurum kötü amaçlı yorum olmadığı sürece sorun yok demektir.:)sizleri seviyoruuummmm..:)

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts with Thumbnails