29 Ağustos 2010 Pazar

EMİNÖNÜ GEZİSİ

                               teyzoşum ve ben
       
   


     Cumartesi Hilal teyzem ve annem ile birlikte önce biraz Fatih'e gidip bayramlık bakındık sonra Eminönüne gittik.Oruçlu olunca çok zor oldu benim için ama bana o kadar güzel şeyler aldıkki hiç umursamadım yorgunluğumu.Teyzem bana Nike okul çantası aldı.Canım benim teşekkür ederim.Sonracıma annem de fotosunu koyduğum eşarbın kırmızı siyahlsını (ilk onu görmüştüm beğenmiştim ama annem kendine diğerini almıştı)aldı.Fotolarını başka bir postta koyacağım.Anneme de çok güzel bir pardesü aldık izin verirse onunda fotosunu koyarım.Birçok şey aldık.Çok güzel bir geziydi özellikle vapur kısmı...

2 yorum:

  1. pardüso resmi isteriz.gezmenizde güzel olmuş.darısı bana

    YanıtlaSil
  2. uğurböcüğüm yazmış hemen izle yaptım aramıza hoşgelmişsin canım

    YanıtlaSil

Yayınımı okuyup küçükte olsa yorumlar yapmanız beni çok mutlu eder.Yorum yazanlara teşekkür ederim.İsim vermeyenlere hafiften uyuz olurum kötü amaçlı yorum olmadığı sürece sorun yok demektir.:)sizleri seviyoruuummmm..:)

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts with Thumbnails